13 marca 2014

Smutna :( Wesoła :)

Hej!
Przepraszam, że tyle czasu nie pisałam, ale nie miałam żadnego pomysłu na posta.
Wesoła i smutna taka teraz jestem. Dziwny okres w życiu gdy mam wahania nastroju... Gniew, śmiech, łzy. Przeplatanka uczuć, których nie da się ogarnąć.

Życie daje nam w kość. Ciągłe problemy... Nie wiemy co robić, jak sobie pomóc. Popadamy wtedy w taki stan. Cierpimy, jesteśmy źli, smutni. Wtedy pomagają nam Przyjaciele <3
Czasami jednak ich nie mamy... Wtedy jest naprawdę trudno.
(Ale mówimy o zmianie nastroju, a nie depresji xD)
Czy Wy też tak macie, że jesteście smutni a nagle robi się Wam tak wesoło, śmiejecie się z wszystkiego???
Nie rozumiecie później jak to się stało???

 Teraz może o ukrywaniu naszych uczuć.
Nie chcemy żeby ktoś wiedział, że jesteśmy smutni. Zakładamy taką maskę (sztuczny uśmiech). Ludzie dobrze nas znający domyślą się jak naprawdę jest...
Przepraszam, że ta notka jest tak niezrozumiana... Następna będzie lepsza i dłuższa. Obiecuję!
A teraz zostawiam Was z efektem mojego nastroju i zdjęć, które z tego wynikły.

Paaa :*

4 komentarze:

  1. Fajnie tu ::) Będę wpadać częściej <3
    Obserwacja za obserwacje?
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No to życzymy, żeby ten okres minął, a ty żebyś była jednak wesoła a nie smutna :)
    Liczymy także na częstsze posty :*

    Obserwujemy, zapraszamy do nas!

    http://linfashionn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post. Wpadniesz do nas i klikniesz w baner Choies http://www.nutka-and-ludka.blogspot.com/2014/03/choies.html#comment-form to dla nas bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń