3 września 2015

#BTS2 - DIY-Zeszyt organizacyjny

Hejka!
Stało się... Zaczął się ten miesiąc-WRZESIEŃ. Co za tym idzie rozpoczęliśmy naukę w szkole. Tak naprawdę minęły dopiero 2 dni, a ja czuję, że już mam dość tego wszystkiego. Ten rok będzie bardzo ciężki. W końcu to III gimnazjum. Co do samego zakresu materiału to było go więcej w klasie II. Mimo wszystko teraz będziemy mieli strasznie dużo zajęć dodatkowych, bo przecież egzaminy. Będziemy siedzieć w tej szkole bardzo długo z czego i tak większość nie skorzysta. Co do mnie? To zależy mi na tym, żeby napisać te testy jak najlepiej, ale już denerwuje mnie to wspominanie o nich na każdej lekcji... No trudno, trzeba będzie ten rok przeżyć. Wiem, że będzie trudno, ale z drugiej strony będzie miło i śmiesznie. Przecież to ostatni rok w tej szkole. Po 9 latach w tym budynku go opuścimy. Z jednej strony cieszę się z tego powodu, a z drugiej jest mi trudno o tym myśleć. Mam jeszcze czas. Całe 10 miesięcy...
Z racji tego, że będzie dużo nauki postanowiłam założyć sobie zeszyt organizacyjny, który pomoże mi wszystko "ogarnąć".

Do wykonania takiego zeszytu potrzebne są podstawowe przybory: jakieś kolorowe karteczki, klej, linijka, ołówek, cienkopisy, zakreślacze... Wszystko zależy od naszej koncepcji twórczej. Co znajdzie się w takim zeszycie? To co chcemy "ogarnąć". U mnie jest to kalendarz, w którym będę zaznaczać minione dni. W ten sposób zacznę odliczanie do wakacji już teraz. Następną rzeczą w moim zeszycie jest plan lekcji. Kolejna kartka to miejsce na pomysły na posty, które będą się tu pojawiać w najbliższym lub troszkę dalszym czasie. Dobrze jest mieć taką listę, bo zawsze wiadomo o czym napisać. W moim organizatorze jest także miejsce na oceny, żebym zawsze mogła je kontrolować. W dalszej części zeszytu będę zapisywać sobie rzeczy do zrobienia w danym tygodniu, miesiącu, bądź dniu. 
Mam nadzieję, że będę korzystać z tego zeszytu, bo niestety u mnie różnie to bywa...
Może kogoś zainspirowałam do stworzenia czegoś podobnego.











Jak wasze samopoczucie?

24 komentarze:

  1. Taki zeszyt to świetna sprawa.
    Też zależy mi na testach w tym roku :)
    Pozdrawiam,
    wearealive111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. robie podobny kalendarz, mam juz troche, ale nie mialam czasu'

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajny pomysł ale już kupiłam taki organizator na 2015/2016. ^^
    Wpadnij w wolnej chwili: k l i k ♥.
    Pozdrawiam gorąco! (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł :D
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Ucz się! Mam nadzieję, że się dostaniesz do świetnej szkoły! :*
    http://julia-czy-weronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki zeszyt organizacyjny to świetna sprawa! Ja potrafię zorganizować się tylko przy pomocy kalendarza w tablecie ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na zeszyt! Ja od takich rzeczy mam zawsze tablicę korkową :)

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo kreatywne, mam własny organizer, bez niego nic bym nie pamiętała :D

    miłego dnia! thousand-miles-to-heaven

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam kalendarzyk w którym zapisuje wszystko co najważniejsze, aby zapamiętać :)

    Zapraszam na mojego bloga, może zostaniesz na dłużej? (klik)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam podobne DIY u Twins Life, więc już je znam. ;)

    designchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietny post!
    .
    .
    Obs za obs ( zaobserwowalam,napisz u mnie jak tez sie odwdzieczylas)

    http://fashionandeuforia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie również różnie bywa. Zazwyczaj używam takich rzeczy przez kilka tygodni, a później o nich zapominam
    Moj blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny pomysł na zeszyt :)
    Zapraszam : http://alex-alexxis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie prowadzisz te zeszyty! <3
    MELA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo kreatywny pomysł! Mi czegoś takiego nie trzeba, bo kupiłam sobie kalendarz szkolny :) Mój kolega z klasy ma taki sam zeszyt.

    Nowy Post!- Klik!
    Mój post na FAMFY-Klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. ja mam swój kalendarz z empika i w nim mam dużo miejsca na różne pomysły^^

    U mnie konkurs na post promujący na 3 znanych blogach!:)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie Ci to wyszło :D
    uwielbiam takie rzeczy :)

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. super pomysł, zrobiłam bardzo podobny zeszyt :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyszło,oryginalny pomysł (:
    zapraszam do siebie http://xsilyx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny zrobiłaś ten organizer!
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. super zeszyt też ostatnio robiłam coś w podobię
    zapraszam do mnie dopiero zaczynam
    http://cuupping.blogspot.com/
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Super zeszyt ja mam wolny zezzyt i nie wiem co z nim zrobić... Ale już wiem. Zrobie taki

    OdpowiedzUsuń