14 października 2014

Fall ♥

Hmmm jaka jestem aktywna i regularna... Nie cieszę się z tego powodu. Niestety jest tak, że nie mam kiedy pisać postów. Cała ta szkoła, lekcje, jeszcze treningi, to kiedy robi się ciemno, wszystko sprawia, że nie mam kiedy wyjść na zdjęcia. A brak zdjęć, oznacza brak postu. :(

Oczywiście będę się starać, aby posty pojawiały się jak najczęściej, jednak nic Wam nie obiecuję.
Ostatnio wybrałam się na zdjęcia do lasku, obok domu mojej babci. Niestety dzień był trochę pochmurny i chłodny, dlatego też nie wyszły tak jak chciałam. Liczę na to, że będzie jeszcze kilka dobrych cieplutkich dni. Najlepiej by było gdyby cały październik był cieplutki.



Muszę niedługo iść i zrobić takie zdjęcia z których będę dumna! Wierzę, że jeszcze będzie dobry dzień. 
Dzisiejszy outfit składa się z jeansów w kwiatki, które uwielbiam! Do spodni założyłam bluzę, którą kupiłam w miejskim sklepie, na to założyłam kurtkę, którą już widzieliście na moim blogu. Dodatkiem, który moim zdaniem ciekawie się komponuje jest czapka beanie. Kupowałam ją od tamtego roku. W końcu udało mi się ją zdobyć. Została zakupiona w Sinsay, jeszcze w wakacje. Bardzo mi się spodobała i myślę, że będzie pasować do wielu innych stylizacji. Innym razem pokarze Wam drugą czapeczkę, która także jest świetna.


 Co u mnie???
Dopadła mnie choroba. :( Ból gardła, kaszel... ehhh. W sumie to bardzo dawno nie byłam vhora, ale mogło to mimo wszystko mnie ominąc. Dzisiaj wolny dzień, siedzę w domku i zdrowieję. Mam nadzieję, że niedługo przejdzie.

Podoba wam się outfit???
Co u Was słychać???



4 komentarze:

  1. Śliczny outfit, piękne zdjecia! Wszystko się zgadza! :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://mylifeisbeautiful304.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękne jesienne zdjecia ;) ładnie na nich wyszłaś.
    Blog bardzo ładny, czysty i przejrzysty
    xx

    ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super foty :) Ładna ta jesień :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń