16 grudnia 2015

#4 CT with M. | Christmas Tag

Hejka ♥
Dzisiaj kolejny post z serii. Postaram się jeszcze dodać dwa posty do świąt. Mam co do nich pomysły, także tylko je zrealizować. Wierzę, że się uda!
Teraz zapraszam do przeczytania moich odpowiedzi na kilka pytań dotyczących świąt.


1. Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia?
Zależy jak na to patrzeć... Najczęściej kilka dni przed zaczyna się takie generalne sprzątanie, a potem szykowanie jedzenia itd. Ogólnie to cały grudzień jest dla mnie takim przygotowaniem.
2. Posiadasz kalendarz adwentowy?
Nie, ale pamiętam, że jak byłam mała to miałam, chociaż nie co roku. Robiłam sobie postanowienia adwentowe: brak słodyczy! Wtedy kalendarza nie miałam. 
3. Jakie są Twoje ulubione filmy świąteczne?
Jakoś nigdy aż tak się nie interesowałam taką tematyką. Możliwe, że jakiś oglądałam i mi się podobał, ale nie pamiętam tytułu. Lubię w sumie Kevina, chociaż oglądałam to już duuużo razy. Uwielbiam za to bajki świąteczne! RUDOLF <3
4. Czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne?
Myślę, że coś by się znalazło... 
Może to nie jest jakieś bardzo śmieszne, ale mniejsza o to: Byłam chyba w IV klasie, uparłam się, że pójdę na pasterkę. Nałożyłam nowe cieplutkie spodnie i czekałam, aż w końcu wyjdziemy i tak się stało, że usnęłam na schodach. Mama mnie obudziła i powiedziała, że czas iść, jednak ja byłam tak zmęczona, że zrezygnowałam z mojego pomysłu.
5. Jak wygląda Boże Narodzenie w Twoim domu?
Tak w skrócie: Gdy już jest wszystko gotowe w wigilijny wieczór czytamy Pismo Święte, łamiemy się opłatkiem, śpiewamy jedną kolędę, a następnie siadamy do stołu. Potem rozpakowujemy prezenty i spędzamy czas razem oglądając coś w telewizji, czy też śpiewając kolędy.
Dwa kolejne dni spędzamy także w gronie rodzinnym.
6. Co najbardziej lubisz w Świętach Bożego Narodzenia?
7. Czy masz jakieś tradycje świąteczne?
Owszem. Chociażby sianko pod obrusem, czy też wolne miejsce przy stole...
8. Jakie są Twoje ulubione piosenki świąteczne?
9. Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?
Taką jak co roku. Chyba ubieramy na srebrno-niebiesko.
10. Jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny?
Pomarańcza z goździkami <3
11. Jaki kolor lampeczek choinkowych lubisz najbardziej?
Kolorowe i białe.
12. Odliczasz dni do świąt?
Tak!
13. Ulubiony zimowy lakier do paznokci?
Bordowy, biały.
14. Ulubiony zimowy napój?
Kakao i herbata z pomarańczą i imbirem

9 komentarzy:

  1. ja co roku mam kalendarz adwentowy i odliczam sobie dni do świat ;) bez słodyczy nie wyobrażam sobie życia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post! Już nie mogę doczekać się Wigilii! Uwielbiam tą atmosferę!
    Ania Podlecka - klik!
    Natchniona Słowami - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahah nie dotrwałas do pasterki identycznie jak ja kiedyś! :D Super post, kocham świąteczne tagi, szczególnie ten w twoim wykonaniu. :D
    http://nothinghappenswith.blogspot.com/2015/12/what-gifts-do-i-want-for-christmas.html

    OdpowiedzUsuń
  4. ale wprowadziłaś w świąteczny nastrój <3
    Obserwuje kochana, w wolnej chwili zapraszam do siebie : www.fflare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też odliczam dni do świąt :) Zawsze to robię
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hah sytuacja z pasterką mnie rozbawiła :)
    Świetny tag, może sama taki zrobię :)

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy twoja tradycją jest również oglądanie Kevina w każde święta?

    MÓJ BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Super TAG! :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń