22 sierpnia 2016

Hej

Hejka!
Jak widać coś rzadko, a nawet bardzo rzadko tu zaglądam. Niestety tak czasami bywa...
Na moim kanale na youtubie planuję nagrać Q&A z pytaniami dotyczącymi szkoły, gdyż jak wszyscy dobrze wiedzą zbliża się ona wielkimi krokami... Dlatego też już na wstępie proszę Was o zadawanie pytań, tutaj, bądź na asku - KLIK. Z góry dziękuję.

W tym poście chciałabym pokazać Wam rzeczy, które jakiś czas temu dostałam od Born Pretty Store. Otrzymałam 4 rzeczy, z czego z 2 jestem zadowolona. Z konturówki(klik), która ma naprawdę ładny kolor i dobrze się nią aplikuje oraz z naszyjnika(klik), który bardzo mi się podoba. Dostałam jeszcze bluzkę(klik), która jest wykonana z bardzo śliskiego materiału, a ramiączka są tak długie, że jakbym ją założyła to widać by i było cały stanik xD (co kto lubi...) Ostatnia rzecz to siateczka na pędzle...(klik) Mądra Monika myślała, że zamówiła pędzle, jednak okazało się, że to siateczka. Następnym razem będę bardziej zwracać uwagę na to, co zamawiam.
Na początku sierpnia nagrałam filmik na mój kanał, więc kto jeszcze nie widział to zapraszam do obejrzenia.
W następnym poście pewnie zrobię małe podsumowanie wakacji. 

Przypominam o zadawaniu pytań!
Dziękuję!


10 komentarzy:

  1. Widać nawet po zdjęciu, że bluzka ma ten nieprzyjemny śliski materiał, ale wizualnie wygląda uroczo.
    Co do pytań to ->
    W której jesteś klasie?
    Twój ulubiony przedmiot?
    Miałaś kiedyś pasek na świadectwie?

    https://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, ze chociaż część zamówienia była trafna
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Born Pretty Store to świetna strona i mają na prawdę mnóstwo świetnych rzeczy!
    Siateczka za to przyda się, kiedy następnym razem zamówisz pędzle haha, poklikałam i mam nadzieję, że szybko uda ci się je dorwać.
    Pytanie do Q&A: Uczenie się jakiego przedmiotu sprawia ci najwięcej przyjemności i trudności?

    Buziaki, Sandra
    b-saandra.blogspot.com [klik!]

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście nie podobają mi się bluzki z takiego materiału, ale ramiączka w razie czego da się skrócić!
    pytania: jaki jest twój ulubiony przedmiot?
    czy w szkole kiedykolwiek zasnęłaś?
    Idziesz do nowej szkoły czy zostajesz w tej samej?
    pozdrowionka, przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Super filmik :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny naszyjnik :)
    Pytania:
    Jaka była Twoja najwyższa średnia w życiu?
    Jakie masz sposoby na naukę?
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ale super filmik.
    Pytania:
    Jaka jest Twoja najdziwniejsza akcja i najśmieszniejsza uwaga w szkole?
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się kolor tej konturówki ^^ Bardzo fajny filmik :)
    Jaka była Twoja najgorsza wpadka w szkole?
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny kolor konturówki :D lece obejrzeć filmik :D
    Pozdrawiam
    nikolaprzybysz.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten naszyjnik jest śliczny :D
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/ostatni-tydzien.html

    OdpowiedzUsuń