5 grudnia 2016

Vlogmas? soon Xmas

Hejka!
Mamy już 5 grudnia... Nawet nie wiem kiedy to zleciało, ale w sumie chyba dobrze. Grudzień jest jednym z lepszych miesięcy w roku. 

Jest to taki magiczny czas. Te wszystkie przygotowania do świąt, miliony ozdób w sklepach, wielkie Misie w sklepach, dużo czekoladowych mikołajów i mnóstwo innych rzeczy sprawiają, że czuje się fajny klimacik. Nie wiem jak wy, ale ja mogłabym godzinami oglądać jakieś świąteczne duperele, albo patrzeć na oświetlone ulice, domy, drzewa. W dodatku na razie jest śnieg, co dodaje jeszcze więcej uroku. Mam nadzieję, że w święta go nie zabraknie.
Jak wiadomo wszystko ma swoje plusy, ale także i minusy. Śnieg jak zwykle zaskoczył polskich kierowców xD Od razu jakieś wypadki, korki i wielkie zamieszanie... Wszystko spowolnione. Pewnego razu wyszłam z domu troszkę później niż zwykle i musiałam się spieszyć na przystanek. Oczywiście wszystkie chodniki w śniegu, bo trochę go nasypało w nocy. Monika panuje nad sytuacją, umiejętnie omija kupki śniegu. A tu nagle kawałek lodu pod nogami... No i niestety grudniowy upadek mam już z głowy. Na dodatek, gdy już dotarłam na ten przystanek musiałam czekać ponad 10 minut, aż kochany bus zechce przyjechać. Wkurzona, z bolącą nogą wsiadłam wreszcie do środka i pojechałam. 
Zdaje sobie sprawę z tego, że taka sytuacja spotka mnie w tą zimę jeszcze nie raz. Jednakże wolałabym tego uniknąć.
Na moim kanale pojawił się filmik z serii vlogmasów. Serdecznie zapraszam do oglądania i czekania na kolejne vlogi. 
xoxo, Monika

7 komentarzy:

  1. bardzo ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo miło mi się czytało. Świetne zdjęcia czekam na kolejny post obs twojego bloga. :)
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post oraz do obserwacji odwdzięczam się
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Grudzień to mój ulubiony miesiąc w roku ;) Ta atmosfera, święta, wszystko jest takie magiczne :) Piękna stylizacja!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny filmik! :D
    http://treamicii.blogspot.com/2016/12/systematycznosc.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm nie wiem dlaczego, ale ja jeszcze jakoś tej atmosfery świąt nie poczułam. Jest śnieg, wszędzie ozdoby, ale jednak jest coś inaczej. Tylko nie wiem co.

    Magdalen - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam Grudzień ! Śliczne zdjęcia <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń