2 lipca 2014

Q&A- czyli pytania i odpowiedzi

Hej
Tak bardzo ciągnie mnie do pisania postów. Mam nadzieję, że dzięki temu będa się one pojawiały częściej. 
Poprosiłam was o zadanie mi kilku pytań. Postaram się teraz na nie odpowiedzieć.
Zaczynajmy!
1. Jak długo prowadzisz bloga?
Tak naprawdę to od 3 stycznia, ale wtedy pisałam dla siebie xD Prawie nikt o nim nie wiedział. Dopiero po jakimś czasie zaczęłam komentować inne blogi.
2. Jaki jest twój ulubiony kolor?
Często mi się to zmienia. Dłuższy czas lubię niebieski. Podoba mi się także biały, czarny i kremowy.
 3. Jakie masz plany na wakacje?
Nie mam wielkich planów. Na pewno chciałabym rozwijać swoją pasję, dużo blogować, spędzać czas aktywnie. Spotkać starych znajomych.
4. Co chciałabyś robić w przyszłości?
Temat nad którym nie zastanawiam się... W sumie to może coś związanego z dziennikarstwem, albo fotografią.
5. Dlaczego założyłaś bloga?
Chciałam zobaczyć jak to jest. Czytałam bardzo wiele blogów i uwielbiałam pisać. Dlaczego nie?! Spróbowałam i oto jestem.
6. Masz jakieś ulubione blogerki?
Oczywiście. Szczurek, Binka, Mery&Blue i wiele innych. Pisałam o tym posta KLIK
7. Jakie jest twoje największe marzenie?
Pojechać do Londynu, Paryżu. Zwiedzenie wielu krajów.
8. Jaką cechę ludzką uważasz godną potępienia?
Trudne pytanie. Myślę że chciwość... Chociaż na pewno wiele innych jest takich cech. Ta pierwsza nasunęła mi się na myśl.
9. Kto jest twoim idolem?
Patryk Kumór i Indila. 
10. Co skłoniło cię do założenia bloga?
Chęć spróbowania nowych rzeczy.
Mam nadzieję, że Wam się spodobało.

12 komentarzy:

  1. świetne odpowiedzi,dzięki nim dowiedziałam się o tobie nowych rzeczy!

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe odpowiedzi ;)
    Zapraszam: http://babi-bloog.blogspot.com/
    Jeśli ci się spodoba - zaobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię Szczurka,Binkę i Mery & Blue.
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe odpowiedzi :)
    Wszystkie zdjęcia mi się bardzo spodobały ^^
    No może prócz pająka (nie cierpię ich)
    będę wpadać częściej, bardzo mi się tutaj podoba http://mojautopianakrawedzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne odpowiedzi, a zdjęcia są cudowne! :)
    http://kingandsylwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie odpowiedziałaś ;) Piękne zdjęcia, naprawdę mnie zauroczyły! Ja też prowadzę bloga podobny czas i na początku również nikt o nim nie wiedział...

    natalia-lena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe odpowiedzi, trochę się o Tobie dowiedziałam :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Również chciałabym zwiedzić Londyn <3
    W Paryżu byłam, na prawdę pięknie <3
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Super Q&A :)

    aki-akkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne odpowiedzi, jesteśmy podobne w kilku sprawach. :) Ładne zdjęcia. Obserwujemy? Pozdrawiam.
    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń