3 września 2014

CIY-Cake pops

Hej ♥
Dziś przychodzę do Was z postem CIY (cook it yourself), czyli ugotuj to sam! Przygotowałam przepis na cake pops, czyli "lizaczki" z ciasta. Od razu mówię, nie wymyśliłam tego przepisu. Co mogę o nich powiedzieć??? Są pyszne, chociaż nie do końca mi wyszły... Zabierają troszkę czasu na zrobienie, lecz opłaca się!
Potrzebne będą nam:
-biszkopty 180 g.
-krem czekoladowy ok. 3 łyżek (zależnie od upodobań)
-serek mascarpone (pół opakowania)
-patyczki
-czekolada biała
-wiórki kokosowe do dekoracji
Oczywiście Wy możecie zmodyfikować ten przepis według uznania.
Kruszymy biszkopty, dodajemy serek i krem czekoladowy. Wszystko dokładnie mieszamy.

Powstałą kulkę wkładamy do woreczka i chowamy do zamrażarki na 15 minut. Po tym czasie wyciągamy naszą masę i formujemy z niej kulki jednakowej wielkości.

Kładziemy je na deskę, blaszkę obłożoną folią (papierem, czy jakkolwiek to się nazywa xD) i wstawiamy ponownie do zamrażalnika.
W tym czasie rozpuszczamy czekoladę. Wyjmujemy nasze kulki, przygotowujemy patyczki.

Na patyczki nabieramy trochę czekolady i od razu nabijamy w nasze kuleczki. Ponownie wstawiamy do zamrażalki.

Później zostaje nam dekoracja. Ja postawiłam na prostotę, maczamy lizaki w czekoladzie i posypujemy wiórkami kokosowymi. Wkładamy do lodówki i czekamy, aż czekolada stwardnieje.


Gotowe, życzę smacznego!
Follow me on---------> Instagram

21 komentarzy:

  1. Akurat teraz jak jestem na diecie! :)

    http://zaklinaczka-slow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądają te 'lizaczki'! Może kiedyś wypróbuję ten przepis ;3
    Chociaż nie mam zdolności kulinarnych ;D

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam <3
    Pysznosci ;*
    http://kingaphotoography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale to musi być pyszne! :)

    Zapraszam na nowy post:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com/2014/08/gold-blue-ice-bucket-challenge.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo też takie robiłam tylko polewałam lukrem :33.Mniaam :D
    ✿http://www.dont-benormal.blogspot.com/✿

    OdpowiedzUsuń
  6. Też musimy spróbować, na pewno są przepyszne! :)
    Pozdrawiamy serdecznie!
    http://thehauntedway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku ♥ to musi być przepyszne

    OdpowiedzUsuń
  8. mniam! :D

    Pozdrawiam- Steffy, xoxo ;*
    ❀pisanepasja.blogspot.com❀

    OdpowiedzUsuń
  9. to musi być pyszne i bardzo łatwe w zrobieniu ;)

    Pozdrawiam- Steffy, xoxo ;*
    ❀pisanepasja.blogspot.com❀

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale pyszneeeeee :D

    Może wspólna obserwacja? Daj znać na moim blogu :)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny i prosty przepis, na pewno wykonam ! :)
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Może kiedyś spróbuję coś takiego zrobić chociaż u mnie z gotowaniem czegokolwiek nie jest najlepiej xD Ograniczam się do robienia herbaty, nawet popcorn zawsze spalam xD Bardzo fajny przepis ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mniam wygląda przepysznie ! :) http://gabigabrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepysznie wygląda, w wolnej chwili na pewno wypróbuje :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie - wikaaa-wika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. te kuleczki czekoladowe planuję robić już od bardzo dawna! <3
    misiamisiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mmm smakowicie wygląda. Muszę wypróbować.

    ja-kontra-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku musze te cuda wypróbować!
    zuuzolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Coraz wiecej o nich slysze wiec czas najwyzzy je zrobic haha
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mhhmmm, ale mi narobiłaś ochoty na takie ciastka! :) Ale niestety zdrowo się odżywiam, więc niestety ich nie zjem :/

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. takie pyszności a ja na diecie :O

    ZAPRASZAM DO UDZIAŁU!! :)
    http://inszaworld.blogspot.com/2014/09/konkurs-jesienny.html

    OdpowiedzUsuń