30 sierpnia 2015

#BTS1 Outfit szkolny + Tag: Czas szkolny

Hejka!
Jak niestety zauważyliśmy wakacje nie ubłagalnie dobiegają końca. Dlatego przychodzę dzisiaj do Was z pierwszym postem z serii #Back to school. Pojawi się jeszcze jedna notka z tej serii. Dzisiaj przygotowałam dla Was outfit na rozpoczęcie roku szkolnego. Ubrania bardzo mi się podobają i z chęcią bym je założyła. Wszystkie rzeczy pochodzą ze sklepu Dresslink (KLIK).
Bardzo Was proszę o poklikanie w te linki. Z góry dziękuję!
Mam nadzieję, że outfit przypadł Wam do gustu. ☺


Mam dla Was dzisiaj jeszcze krótki tag: Szkolny czas.
1. O której wstajesz do szkoły?
Staram się o 7... ale czasami nie wychodzi i wstaje jakieś 10 minut później.
2. Ulubiony nauczyciel?
Zdecydowanie pani od geografii!
3. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepsza?
W sumie dobrze mi idzie z prawie wszystkiego. Myślę, że może z chemii.
4. Czy masz w klasie grupę bliskich Ci osób czy zadajesz się z każdym?
Mam kilka takich osób.
5. Plecak czy torba?
Lubię i to i to. Gdy więcej książek to plecak.
6. Czy malujesz się do szkoły?
Jedynie korektor, czasem tusz.
7. Do szkoły spodnie, spódnice czy sukienki?
Najczęściej chodzę w spodniach, ale spódnice też są okej.
8. Czy nosisz dodatki do szkoły? (bransoletki itd.)
Nie.
9. Czy jesz w szkole 2 śniadanie?
Różnie to bywa... W tym roku bym chciała.
10. Czy w zeszłym roku miałaś czerwony pasek?
Tak. Mam co roku.
11. Przedmiot, który najgorzej Ci idzie?
Historia i Wos.
12. Do szkoły chodzisz pieszo, jedziesz autobusem, taxi, samochodem?
Samochodem lub pieszo.
13. Zmieniasz buty w szkole?
Różnie... Czasem tak, czasem nie.
14. Czy lubisz ćwiczyć na wf?
Zależy co robimy i jaki mam humor, ale z reguły lubię.
15. Czy w wakacje tęsknisz za szkołą?
Nie!

5 komentarzy:

  1. Outfit nie przypadł mi do gustu, ale odpowiedzi... tak samo bym odpowiedziała :)

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja niestety musze teraz o 6 wstawac:( 1 lo czeka:D
    Moze wspolna obserwacja? Jesli tak, napisz u mnie na blogu a zapewne od razu sie odwdziecze!
    Zapraszam do sb;p
    moohox3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Outfit super! Zdjęcie ze mną - jaram siee♥
    http://julia-czy-weronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń