31 marca 2016

Spring

Hejka! ♥
Witam Was jeszcze w marcu! Cieszę się, że znalazłam chociaż chwilę wolnego czasu, by napisać tu kilka zdań. Jak wszyscy widzimy, za naszymi oknami coraz częściej świeci piękne słoneczko, które jest mi niezmiernie potrzebne!

Dzięki niemu od razu jest mi jakoś lepiej... Gdy budzisz się rano, a w twoim pokoju nie jest ciemno, to już jest sukces! (mam malutkie okno, więc jest to rzadkość) Pogoda jest u mnie wyznacznikiem humoru. Mogę być bardzo smutna, a gdy na dworze świeci piękne słońce, jest mi odrobinkę lepiej. Myślę, że wiele ludzi tak ma. Wiosna to czas, który bardzo lubię. Uwielbiam, gdy dookoła kwitną różnokolorowe kwiaty, słychać śpiew ptaków, gdy temperatura jest powyżej 15 stopni Celsjusza. 
Już nie mogę się doczekać, kiedy pierwszy raz w tym roku wyjdę pojeździć na rolkach, czy rowerze. Mam nadzieję, że uda mi się to zrobić w ten weekend. Jak zwykle planów jest wiele, a czasu tak mało... Trzeba brać się do roboty, bo już jutro powitamy kwiecień. Co za tym idzie? Moje egzaminy zbliżają się naprawdę wielkimi krokami... a potem? Już tylko staranie się o jak najlepsze oceny, wybór nowej szkoły. Troszkę mnie to przeraża... Czy podejmę dobrą decyzję, czy się dostanę? Jest wiele pytań, które nieustannie mnie nurtują. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie zgodnie z planem i nie będę niczego żałować.
Staram się za bardzo tym wszystkim nie przejmować, mówiąc sobie:"jakoś to będzie", ale to dosyć trudne. 
Dziś na tym zakończę, ponieważ mam do napisania jeszcze rozprawkę, na nieciekawy temat...
xoxo, Monika

5 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam wiosnę , słońce daje mi tyle energii i pomysłów , że potem gdy jest brzydka pogoda mam lekkiego doła..

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wpis <3
    Takich blogów, jak Twój powinno być więcej. Jestem zachwycona!
    Śliczne zdjęcia. Uwielbiam takie inspirujące i kreatywne posty.

    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że chociaż się ociepliło. Ciężko już było wytrzymać w ten mróz.

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia - zdecydowanie przypominają o wiośnie :)

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń