11 czerwca 2017

Banggood Wishlist


Hejka ♥
Przychodzę dzisiaj do Was z przeglądem sklepu Banggood. Na wstępie proszę o kliknięcie w linki, co bardzo mi pomoże w podjęciu z nimi współpracy.


 KLIK | KLIK | KLIK
Pierwsze spodnie widziałam jakiś czas temu w H&M i mega mi się spodobały. Są inne niż te wszystkie, które zazwyczaj nosimy na codzień. Brakuje mi w szafie czegoś takiego, bardziej eleganckiego.
Następna rzecz to elegancka koszula z modnym ostatnio motywem róż. Mi również podobają się takie hafty lub naszywki.
Trzecią rzeczą jest welurowa sukienka w ślicznym liliowym kolorze. Welur jest materiałem, który ma swoich zwolenników, jak i przeciwników. Ja nie zaliczę się do żadnej z tych grup, ponieważ niektóre welurowe ubrania podobają mi się, a inne nie.
KLIK | KLIK | KLIK
Idzie lato, dlatego też przydałyby się jakieś nowe spodenki w szafie. Obie pary bardzo mi się podobają.
Czapki z daszkiem-nienawidziłam ich jak byłam mała. Jeszcze jakiś czas temu twierdziłam, że kompletnie do mnie nie pasują takiego typu czapki. Chyba się jednak myliłam, gdyż zmierzyłam jedną jakiś czas temu i zakochałam się w niej. Muszę w najbliższym czasie w jakąś się zaopatrzyć.
KLIK

Jeżeli kliknąłeś, napisz to w komentarzu, a jakoś się odwdzięczę.
Która rzecz spodobała Wam się najbardziej? 
xoxo, 
Monika

1 komentarz: