30 stycznia 2017

Time

Hejka! ♥
Minął już nam prawie cały styczeń. Już cały miesiąc trwa nowy rok... Jakoś coraz szybciej mi ten czas upływa. Szkoda, że tylko wtedy gdy tego nie chcę...

Dni w szkole ciągną się w nieskończoność. Ubiegły tydzień to już w ogóle była porażka. Myślałam, że już się nigdy nie skończy. A gdy już nadszedł ten upragniony piątek po południu to czas jakby dostał nowego życia i pędzi, aż do teraz. Aż do poniedziałku... A potem od nowa... Mam nadzieję, że mimo wszystko te dwa tygodnie upłynął w miarę szybko i nareszcie będę mogła odpocząć.
Nienawidzę mieć ferii w ostatnim terminie...
W tamtym roku też miałam ostatnia... To szczęście. No tak to jest gdy się zmienia województwo, bo nowa szkoła.
Chwilowo moje oceny na nowy semestr mnie zadowalają, lecz to pewnie chwilowe. Bo niedługo wpadną nowe oceny i wtedy już nie będzie tak kolorowo. Oj tam, nie ma co też się tym tak mega przejmować. Oceny nie są najważniejsze, a jednak są ważne, więc i tak czy siak fajnie by było mieć je dobre. Mam taką wymarzoną średnią na koniec roku i nie mam pojęcia czy uda mi się ją osiągnąć. Na pewno będę się starać.
Nagrałam dziś nowy filmik na mój kanał na yt i pewnie wstawię go jutro albo pojutrze. W sumie jeszcze zobaczę, zależy jak się będzie wszystko układać.
Moje postanowienia noworoczne, bo o dziwo w tym roku takie mam powoli realizuję. Także to nie są tylko puste zdania, ale cele, ważne cele. Jednym z nich jest pisanie tutaj częściej niż w ubiegłym roku. 
Także ja lecę uczyć się na hiszpański. 
xoxo, Monika
Musical.ly: @tyglysia

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajna stylizacja,klastyczna ale wszystko ze sobą idealnie współgra:)!
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna jest ta bluzeczka, bardzo takie podobają mi się, super !

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś piękna :)

    zapraszam do mnie: kochamjesc98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń