5 marca 2017

Update

Hej Wszystkim! ♥
Witam Was znów po troszkę dłuższej przerwie. W sumie jakoś lekko odpuściłam z blogiem. Piszę tu już ponad trzy lata... Na pewno nie rezygnuję, bo nie mam powodów. Tak jak widać posty tutaj będą się pojawiać nieregularnie. Raz będę miała większą ochotę, żeby coś napisać, a innym razem mniejszą. Skupiam się teraz bardziej na YouTubie, zawsze jest to coś innego. Także koniecznie zasubskrybujcie mój kanał - KLIK.

W piątek przyszła do mnie paczka, na którą czekałam aż dwa miesiące. Zdecydowanie za długo... ale jej zawartość to rekompensuje. Rzeczy są ze sklepu - BornPrettyStore
Pierwszą rzeczą jest zalotka do rzęs-klik. Zamówiłam ją w sumie z ciekawości, bo co do moich rzęs nie narzekam. Na razie użyłam jej tylko raz i w sumie jest całkiem okej.
Kolejna rzecz to choker-klik, który jest wszystkim znany. Ogólnie nie przepadam za tego typu dodatkami, ale ten mnie urzekł i wygląda świetnie. Na pewno będę go często nosić!
Obiektywy do telefonu
To coś, co chciałam już od dawna przetestować. Na razie wydają się być fajne. Jak zrobię nimi więcej zdjęć, to pewnie się nimi z Wami podzielę.
Ostatni produkt, którym jestem zachwycona to paletka cieni-klik.
Jej kolory są tak śliczne i pięknie się błyszczą. Pigmentacja jest całkiem dobra, szczególnie tych ciemniejszych kolorów.
Malowałam się tymi cieniami jak na razie tylko dzisiaj i tu możecie zobaczyć efekt jaki uzyskałam
⬇⬇⬇
Minął mi pierwszy tydzień po feriach. Ten czas płynął tak mega długo, jak praktycznie nigdy. Mnóstwo roboty jest teraz i nie wiadomo od czego zacząć. Jakoś tam daje radę. Pocieszam się faktem, iż za oknem świeci ładne słoneczko i robi się coraz cieplej.
Zostawiam Wam tu moje dwa filmiki. Pierwszy to skrót moich ferii, a drugi przed chwilą dodany- Ulubieńcy Lutego. Także miłego oglądania.


Zapraszam Was także na mojego instagrama-KLIK


                               

1 komentarz:

  1. zaintrygowały mnie obiektywy,jak się ich używa? pierwszy raz widzę takie do telefonu :)
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń