13 stycznia 2014

Dreams, dreams, dreams...

Heej! :*
Dzisiaj chciałabym napisać coś niecoś o marzeniach. Spodobało mi się pisanie takich postów tematycznych.
Marzenia... tak każdy je posiada. To jest coś pięknego.


Ja osobiście (pewnie jak większość osób) uwielbiam przed snem pomarzyć. Myśleć o tym jak chciałabym, żeby było. Fajnie, by było gdyby chociaż jakaś część się tego spełniała. Większość naszych marzeń jest nierealna, lub mało prawdopodobna...
NIE! Wszystkie marzenia da się spełnić tylko trzeba wierzyć i próbować je spełniać.

Wiem, że duża część marzeń zostanie nimi do końca, ale... Trzeba próbować... Mieć nadzieję. :)
Być OPTYMISTĄ!!!

                                             Ja^^^ Taka optymistka xD Od niedawna... ♥
Moje marzenia (oczywiście większości nie zdradzę):
  1. Chciałabym w przyszłości pojechać do Paryża.
  2. No i do Londynu xD
  3. Chciałabym mniej ważyć. 


  4. Fajnie, by było jeść dużo słodyczy i nie tyć. :)
  5. Co do nauki to dobrze, by było dostać się do dobrego liceum. (dalekie plany...)
  6. Żeby moi przyjaciele dalej byli takimi wspaniałymi przyjaciółmi.  
  7. Dalej być taka jaka jestem!!!
Mam nadzieję, że wam się spodobało.
Baju baju kochani!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz