16 stycznia 2014

♫ Music ♫

Czeeść!
Dzisiaj napiszę coś niecoś o MUZYCE ♪.
"Bo muzyka to idealny świat w którym wszystkie zmartwienia odpływają od naszych myśli"
Muzyka to część mojego życia. Szczerze mówiąc... nie wytrzymałabym dnia bez słuchania jakichś piosenek.
Dla mnie muzyka jest czymś co nadaje sens mojemu życiu.

Jeżeli chodzi o gatunki, których słucham... To mogę powiedzieć, że tego nie da się ogarnąć. Słucham prawie wszystkiego, to znaczy: popu, rapu, hip-hopu, reggae... i wiele innych.
To co słucham zależy od mojego nastroju. Jestem smutna- słucham jakichś smentów. Jestem zła- rapu.
Mam normalny humor- pop. Czasami jest tak, że słucham trochę tego, trochę tego.
 Muzyka na full i odpływam... Można wtedy spokojnie pomyśleć i zapomnieć o tych wszystkich sprawach co nas otaczają.
"Muzyka jest czymś niezwykłym... Pokazuje to jakimi ludźmi jesteśmy, wyraża to co naprawdę chcemy powiedzieć, pokazuje to co czujemy... Ale przede wszystkim muzyka otwiera nasze dusze i pomaga zrozumieć pewne rzeczy oraz spojrzeć na nie z optymizmem..."
Jeśli mówię o muzyce to wypadało, by chyba powiedzieć coś o moich idolach. Nie mam swojego idola... chociaż lubię czasami posłuchać (jeżeli chodzi o rap) Bukę.

Od niedawna zaczęłam słuchać One Republic ♥ Pokochałam ten zespół...

Moje ulubione piosenki:
  1. Tłoku Jula "Nadal kocham"
  2. One Republic "Counting Stars"
  3. One Republic "Something I need"
  4. Buka "Zamknij oczy"
To są piosenki, które uwielbiam w tym momencie.

Pa Pa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz