22 stycznia 2014

Lodowisko ♥

No Witam! :)
Co tam u Was słychać? U mnie ciekawie. Jeszcze o tym nie pisałam ale mam ferie xD
Spędzam je w miłym towarzystwie znajomych przeżywając wspaniałe chwile. Dzisiaj pojechałam na lodowisko do Siedlec. Było cudownie. Kocham jeździć na łyżwach ♥ Czemu nie mogę na nie jeździć częściej?! Tak... bo nie mieszkam w Siedlcach, a moim rodzicom nie chce się tam jeździć... Dlatego też muszę wykorzystywać takie sytuacje jak mogę pojechać ze szkoły.
Nie było tak zimno, ale jeździłam w kurtce. Na szczęście nie wywaliłam się ani razu. Sukces!!!
Z mojej klasy pojechały moje 3 koleżanki: Ewka, Werka i Paula, oraz kolega Patryk.
Wygłupialiśmy się na Maxa... Wymyśliliśmy akcję "Przyklej Naklejkę". To były naklejki (bilety). Przyklejaliśmy je do kurtek ludzi i śmieliśmy się z ich reakcji.
Po lodowisku mieliśmy zajechać jeszcze do McDonald'a, ale było za dużo ludzi. Pojechaliśmy więc do domu.

Teraz spostrzegłam jak bardzo się zmieniłam od tamtego roku.
Luty 2013r                            Styczeń 2014
W tamtym roku byłam taka "Pulchniutka" na twarzy.
A Wy jak uważacie?
Paaaa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz